Rate this item
(0 votes)
Arbetsgivare förväntas allt mer att verkligen satsa på sin personals hälsa. Här finns en jättemarknad  som gymmen än så länge inte tagit år sig. Hela 75 procent av alla yrkesverksamma anser att arbetsgivaren har ett ansvar att bidra till deras hälsa och välbefinnande. 78 procent har upplevt…
Rate this item
(2 votes)
Vill du se ångest och skräck i blicken, då ska du uppmana någon som jobbar i friskvårdsbranschen att - "nu måste du fokusera på sälj”. Merparten av delarna kopplade till sälj skapar ångest och negativa känslor. Men behöver det verkligen vara så? Gymbranschen har en fantastisk fördel…
Rate this item
(0 votes)
Det finns många som säger att de är intresserade av att börja träna. Men ett intresse ger inga intäkter -  därför handlar allt om att hjälpa kunden att ta ett beslut. På ett gym säljs fortfarande de flesta träningskorten i receptionområdet. Men här kan miljön vara ”stimmig”…
Rate this item
(0 votes)
Alla gym lever på att medlemmarna betalar pengar för att få tillgång till en rad tjänster. Men har ditt gym verkligen tänkt igenom ert agerande i olika säljsituationer? Först är det viktigt att konstatera att alla potentiella kunder är inte lika. Därför uppskattar inte alla tilltänkt medlemmar…
Rate this item
(0 votes)
Att nå sin säljbudget är högt på alla gymägare´s önskelista. Men finns de rätta förutsättningarna för att nå era mål? Ingenting säljer sig själv - inte ens gymkort. Det krävs en väl utformad säljprocess där inget lämnas åt slumpen. Viktigast av allt - ni måste göra det…
Sida 1 av 10

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

gymb logo

© 2020 GymBusiness All Rights Reserved. Designed By Aitellit AB