Rate this item
(1 Vote)
Inom begreppet "paketering" lyfter man fram vikten av att välja rätt namn på sitt erbjudande ut mot marknaden. Lär dig mer hur du ska tänka i denna artikel. Vilket låter bäst - ”vi erbjuder följande medlemskap” eller ”vi erbjuder följande program”?  Vad hade du valt - en…
Rate this item
(0 votes)
Nu med en ny säsong på gång är det alltid bra att se över sin marknadsplan. Dina potentiella kunder har troligtvis genomgått en sommar med mycket ”vila” och är nu redo att kicka igång sina kroppar igen.  Låt oss dra nytta av detta och verkligen vara förberedda…
Rate this item
(0 votes)
Instagram, Facebook och annan social media i all ära men det klassiska e-postmeddelandet har mycket power - använder ditt gym denna fenomenala kommunikationskanal på rätt sätt? Andelen internetanvändare som använder e-post har stadigt legat på en nivå runt 95 procent de senaste tio åren. Detta gör e-post till den överlägset…
Rate this item
(0 votes)
Här är följer 12 tips som hjälper dig till en mer lönsam verksamhet. Tips 1: Skapa trovärdighet Idag köper vi bara något av de vi har förtroende för och förtroende är något som man förtjänar. Du säger att ditt gym kan hjälpa kunden att förverkliga drömmen om…
Rate this item
(0 votes)
I dagens digitala värld blir din hemsida det första intrycket som många nya intressenter får av din verksamhet. Vilket första intryck ger du egentligen? Ditt gym kan vara fyllt av kompetens och erbjuda ett fantastiskt bra utbud, men det räcker inte - allt måste också presenteras på…
Sida 1 av 10

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

gymb logo